ΑρχικήΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Τρόποι Αποστολής & Επιστροφής Προϊόντων
Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους παράδοσης των προϊόντων που έχετε παραγγείλει:
Παραλαβή από την αποθήκη της CPI Α.Ε. (δωρεάν)
Η παραγγελία θα πρέπει να παραληφθεί από εσάς ή εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό σας. Ο Πελάτης θα λαμβάνει, στο email που έχει δηλώσει, ότι η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή. Για την παραλαβή της παραγγελίας, οφείλετε να επιδείξετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Παράδοση στο χώρο σας
Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Για παράδοση στην Αττική:
• Με ιδία μέσα της Εταιρίας. Η παράδοση είναι δωρεάν.
• Με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) για παραγγελίες βάρους έως 20kg. Το κόστος προκύπτει είτε από το βάρος είτε από το ογκομετρικό βάρος και βαραίνει τον Πελάτη.
Για παράδοση στην Θεσσαλονίκη:
• Με μεταφορική Βορράς. Η παράδοση είναι δωρεάν.
• Με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) για παραγγελίες βάρους έως 20kg. Το κόστος προκύπτει είτε από το βάρος είτε από το ογκομετρικό βάρος και βαραίνει τον Πελάτη.
Για παράδοση στη λοιπή Ελλάδα:
• Με μεταφορική της επιλογής του Πελάτη. Ο Πελάτης έχει δηλώσει κατά την διαδικασία τοποθέτησης της παραγγελίας την μεταφορική εταιρία με την οποία συνεργάζεται για την αποστολή των προϊόντων. Ο Πελάτης δεν χρεώνεται από την Εταιρία για το κόστος των μεταφορικών αλλά από την μεταφορική με την οποία έχει κάνει συμφωνία.
• Με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) για παραγγελίες βάρους έως 20kg. Το κόστος προκύπτει είτε από το βάρος είτε από το ογκομετρικό βάρος και βαραίνει τον Πελάτη.
Ο Πελάτης θα λαμβάνει, στο email που έχει δηλώσει, το αρχείο ενημέρωσης της αποθήκης μετά το τέλος της προετοιμασίας της παραγγελίας. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται από την γεωγραφική περιοχή και τον όγκο της παραγγελίας. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Για την παραλαβή της παραγγελίας, θα πρέπει να επιδείξετε στον εξωτερικό Πελάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα ή σε περίπτωση που η παράδοση κατέστη αδύνατη λόγω λανθασμένης διεύθυνσης αποστολής, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση και να επιστρέψει το τίμημα αγοράς του προϊόντος παρακρατώντας ωστόσο το ποσό των εξόδων αποστολής.
Χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας τους και επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.
Κατά την διάρκεια της παράδοσης, είτε απευθείας από την αποθήκη της Εταιρίας είτε κατά την παράδοση στο χώρο του Πελάτη, ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει την εξωτερική συσκευασία της παραγγελίας του και να κάνει αποδοχή της παραγγελίας ή μη παραλαβή της αν διαπιστώσει οποιοδήποτε πρόβλημα στην εξωτερική συσκευασία των εμπορευμάτων. Στην περίπτωση που δεν ολοκληρώσει την παραλαβή οφείλει να σημειώσει στο δελτίο παραλαβής την αιτία μη ολοκλήρωσης της παράδοσης.
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και δύναται τα τροποποιήσει το μέσο μεταφοράς.
Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι οι μη αίθριες καιρικές συνθήκες («έντονα καιρικά φαινόμενα»), απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για την αποστολή της παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Αποστολής Παραγγελιών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:
(email): Logistics@cpi.gr
Σημειώσεις:
• Για προϊόντα όπου ο όγκος τους είναι μεγαλύτερος από το βάρος, αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού του βάρους με τον παρακάτω διεθνή τύπο (αλγόριθμο) :
Ογκομετρικό βάρος (σε κιλά) = (μήκος χ πλάτος χ ύψος σε εκατοστά) / 5000
• Παραδόσεις προϊόντων από τις εταιρίες ταχυμεταφορών (Courier) γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών.
• Για παράδοση Σάββατο με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) υπάρχει επιπλέον χρέωση (ενημέρωση κατά την καταχώρηση της παραγγελίας).
• Την Κυριακή δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις.
Κυριότητα-Κίνδυνος Προϊόντων
Η κυριότητα στα προϊόντα μεταβιβάζεται στον Πελάτη μετά την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αγοράς. Στην περίπτωση που το προϊόν μεταφέρεται μέσω μεταφορικής εταιρίας ή courier επιλογής της Εταιρίας., ο κίνδυνος παραμένει στην Εταιρία για όσο διάστημα το προϊόν είναι σε μεταφορά και μετατίθεται στον Πελάτη κατά την παράδοσή του σε αυτόν. Στην περίπτωση που το προϊόν μεταφέρεται μέσω μεταφορικής εταιρίας ή courier επιλογής του Πελάτη ο κίνδυνος μετατίθεται σε εκείνον κατά την παράδοση του προϊόντος από την Εταιρία στην μεταφορική εταιρεία ή στην εταιρία courier.
Επιστροφή Προϊόντων:
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Αίτησης Επιστροφής Προϊόντος ηλεκτρονικά, να καταχωρηθεί το αίτημα σας, και μετά την λήψη του μοναδικού «αριθμού αναφοράς επιστροφής» (RMA), να προχωρήσετε σε αποστολή του προϊόντος.
Ο μοναδικός «αριθμός αναφοράς επιστροφής» (RMA) θα πρέπει να αναγράφεται στα συνοδευτικά αποστολής, είτε αφορά δελτία αποστολής είτε αφορά Voucher, με την κάτωθι μορφή : RMA: xxx
Αν το προϊόν αποσταλεί προς επιστροφή στην εταιρεία μας μέσω πρακτορείου παρακαλείστε να μας ενημερώσετε είτε εσείς, είτε το πρακτορείο όταν λάβει το προϊόν με τους ακόλουθους τρόπους:
• μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας : logistics@cpi.gr
• ή τηλεφωνικής επικοινωνίας : 2104805-847, 559
προσκομίζοντας την σχετική φόρμα επιστροφής ή τον «αριθμό αναφοράς επιστροφής» RMA.
Το κόστος (μεταφοράς) επιστροφής επιβαρύνει την Εταιρία, σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος χωρίς κανένα ελάττωμα, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή είναι απαραίτητο το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την αρχική του συσκευασία. (συμπεριλαμβανομένων όλων των εντύπων που το συνοδεύουν).
Τονίζεται στο σημείο αυτό, ότι έπειτα από τον προαναφερόμενο έλεγχο και μόνο τότε, η Εταιρία θα είναι σε θέση να κρίνει αν θα κάνει δεκτή την επιστροφή του προϊόντος και ενημερώνοντας τον πελάτη θα διευθετεί τις σχετικές ενέργειες και διαδικασίες.
Διεύθυνση Επιστροφών
Όλες οι επιστροφές πραγματοποιούνται στην : Ραφαηλίδη 1 & Αγρινίου, Ταύρος 17778